Wij zijn One Shoe

Eén bureau, alle kanalen

Geïntegreerd denken en werken

De consument is al lang niet meer via één kanaal te bereiken. Daarom kijken we bij One Shoe verder. Naar het merk, de markt, de doelgroep en de boodschap. Dat betekent automatisch een geïntegreerde aanpak. Zo helpen we merken en organisaties hun doelgroep te bereiken in een online én offline wereld.

Partnership & openheid

Bij One Shoe maakt de opdrachtgever deel uit van het team. Samen brengen we de verschillende kanalen en contactmomenten in kaart, het liefst met de eindgebruiker erbij. Zo creëren we een samenhangende customer journey waarbij alle touchpoints en kanalen worden meegenomen.

We creëren wat nodig is

Het vinden van een goede balans tussen de juiste kanalen is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Door onze gecombineerde expertises hebben we alles in huis om deze balans te vinden en in te vullen. Van geïntegreerde on- en offline campagnes tot mobiele apps en complexe webplatformen. 

Wij kijken vooruit

We werken in een wereld die snel verandert. Onze aanpak is gebaseerd op ondernemerschap, flexibiliteit en betekenis. We leren snel en zijn altijd nieuwsgierig naar de nieuwste trends. 

 

We zien geen beperkingen en zitten nooit vast aan media of technische toepassingen. Want wie open denkt, ziet meer mogelijkheden. Wij geloven dat de juiste combinatie van online, offline, digitaal en print een versterkend effect heeft. Deze ontraditionele manier van denken sluit goed aan op de open source-wereld.

Daarom zoeken wij naar de juiste combinatie en toepassing van open source-technologie zodat resultaat zichtbaar en meetbaar is. Door deze aanpak zijn we dan ook uitgegroeid tot een van dé open source-specialisten van Nederland.

 

Waarom de naam One Shoe

Overal ter wereld kom je ze langs de kant van de weg tegen. Een schoen in de berm of op de vluchtstrook. Altijd maar één, nooit twee. Soms met een heel leven achter zich, soms nog maar net uit de winkel. Hoe is het mogelijk dat je midden op de weg een schoen kwijt raakt? Het is en blijft een mysterie. Bij elke schoen die je ziet denk je: ‘Welk verhaal zit er achter deze ene schoen? Precies die vraag stellen wij ons als wij aan een nieuw project beginnen.

Welk verhaal zit er achter de vraag van onze opdrachtgever? Wat willen ze bereiken en waarom? Dat zijn de vragen die ons steeds opnieuw inspireren en verder brengen. Bij iedere kennismaking. Bij elke uitdaging die we aangaan.

Als bureau hebben we ons eigen wereldwijde reclamemedium. Als je in de auto rijdt en je ziet een schoen liggen, dan is de kans groot dat je aan One Shoe moet denken.

Geïnteresseerd of meer informatie?

Neem contact op