24/7 Support

Gedegen beheer en support zijn onderdeel van het succes

U bent hier

Zorgeloos beheer

Zorgeloos beheer is een onderdeel van het project wat onontbeerlijk verbonden is aan het behalen van je resultaat. Updates van modules en hosting omgevingen vormen de basis voor een zorgeloos beheer. Daarom hebben we een eigen specialistisch beheerteam dat 24/7 voor je klaar staat.

Een aanspreekpunt

Je hebt één aanspreekpunt dat al je vragen in beheer neemt. Met de gebundelde expertise kunnen we ondersteuning bieden bij de meest ingewikkelde uitdagingen en staan wij garant voor zorgeloos beheer bij alle applicatie en hosting vraagstukken.

24/7 support SLA’s

Service Level Agreements (SLA's) zijn servicecontracten die je verzekeren van gegarandeerde respons- en oplostijden voor alle calamiteiten. Binnen SLA’s verzorgt One Shoe ook monitoring, onderhoud en andere proactieve diensten die erop gericht zijn om storingen preventief te voorkomen. Ook onderhoud is daarom in een SLA inbegrepen. Met een SLA kan je 24/7 support verkrijgen.

Onderhoud

Uiteraard is ook zonder SLA onderhoud mogelijk. Onderhoud voorkomt storingen en borgt dat ondersteuning en doorontwikkeling altijd gebeurt op de laatste versies van de software. Onderhoud kan worden opgenomen in een SLA of er kunnen aparte onderhoudscontracten worden afgesloten voor Drupal websites en iOS, Android en Windows Mobile apps.

Strippenkaarten

Wil je gebruik kunnen maken van onze servicedesk zonder de vaste maandlasten van een SLA, dan bieden strippenkaarten hiervoor een uitkomst. Een strippenkaart is een tegoed van 10, 25, 50 of 100 uur die je vooraf inkoopt met een aantrekkelijke staffeltarief. 

Beheer

Ook het volledige beheer van je (Drupal) applicatie of servicedesk kunnen wij verzorgen. Wij fungeren dan als eerste aanspreekpunt voor alle ondersteuning en beheervraagstukken, inclusief ontzorging van communicatie met bijvoorbeeld hosting- of ontwikkelingpartners.

Geïnteresseerd of meer informatie?

Neem contact op