Merkstrategie

Wijst jouw merkstrategie je de weg in de online wereld?

U bent hier

Een duidelijke merkpositionering geeft richting

Een duidelijke merkstrategie geeft houvast en sturing aan al je merkuitingen. Het vormt de leidraad in alle keuzes die je maakt en alle kanalen die je inzet. Of het nu gaat om je productverpakkingen, advertenties, landingspagina’s of video’s. 

Van strategie tot campagne

One Shoe verzorgt het hele traject van merkpositionering tot en met campagne. Onze strategen gaan graag aan de slag met de juiste strategie om een merk te creëren dat zich uniek en helder positioneert. 

Neem contact op    of    Bekijk ons werk

 

Onze diensten

 

 

Consistentie over alle kanalen heen

Een sterk merk heeft duidelijke associaties in de hoofden en harten van mensen. Maar die duidelijkheid creëer je alleen als je merk in alle kanalen consistent hetzelfde uitstraalt. One Shoe zorgt ervoor dat iedere uiting op elk gekozen kanaal aansluit op de positionering van het merk. 

Online branding vormt hét vertrekpunt voor marketing en sales

Met een merkstrategie toegespitst op de online positionering van het merk, creëer je ook online consistente ervaringen voor de doelgroep. En consistente ervaringen leiden tot meer gebruiksgemak en een positieve klantervaring. Online branding vormt hét vertrekpunt voor marketing en sales. 

De specialisten bij One Shoe hebben diepgaande kennis van de online wereld en zijn als geen ander in staat om vanuit merkstrategie en digitale strategie sterke digitale oplossingen te ontwikkelen.

Of het nu gaat om websites, webplatformen, intranetten of mobile apps: One Shoe verliest het fundament van een merkstrategie nooit uit het oog.

WebMobileCreative

Emerce eDay

Ontmoet ons op Emerce eDay

Bezoek de presentatie van Jeroen Schoenmakers (Digital Consultant) en Caroline van Lieshout (Strategy Director) op Emerce eDay, het grootste e-business, marketing en media event van het jaar. Zij onderzoeken in deze sessie het spanningsveld tussen merkwaarden en converterende waarden, branding en conversie, usability en gevoel, sturing op merk of salestargets. Hoe zorg je dat je online de strategie niet uit het oog verliest? Hoe maak je merkwaarden concreet in het digitale landschap en zorg je dat je als merk ook online daadwerkelijk doet wat het zegt? Wat voor consequenties hebben de keuzes die je hierin maakt?

 

Benieuwd naar wat One Shoe voor jouw merk kan doen?

Neem contact op