• Kieskeurig.nl campagne

  • Kieskeurig.nl campagne

  • Kieskeurig.nl campagne

  • Kieskeurig.nl campagne

  • Kieskeurig.nl campagne

Nieuwe koers

Na het winnen van de pitch ontwikkelde One Shoe een nieuwe koers voor het merk Kieskeurig.nl. De nieuwe koers en pay-off, 'Kieskeurig.nl helpt je bij het maken van jouw beste keuze' legt een directe link met de rol die Kieskeurig.nl speelt in het maken van keuzes door consumenten. 

Over Kieskeurig

Het doel van Kieskeurig.nl is om de consument betrouwbare, onafhankelijke informatie te verschaffen over diverse producten. Dagelijks bezoeken ruim 170.000 consumenten Kieskeurig.nl. Zij vergelijken hier producten, prijzen en winkels, beschrijven hun ervaringen met producten en lezen de reviews van andere consumenten.

Kieskeurig.nl tv commercial 1 - One Shoe

Campagne

Om de nieuwe koers en diensten van Kieskeurig.nl bij de doelgroep bekend te maken ontwikkelde One Shoe een multichannel campagne. Reclamebureau One Shoe produceerde 2 TV commercials, 5 radio commercials en een complete bannerset voor online marketingdoeleinden.

Commercials

De commercials zijn bijzonder omdat ze in het leven duiken van de alledaagse consument. Met letterlijk deze bril op worden alledaagse maar hilarische situaties geschetst. Duidelijk wordt gemaakt dat Kieskeurig.nl de consument snel helpt beslissen over een oplossing.

 

GzDC6aLAiMA