• Darth Vader Popcorn Campagne: Outdoor & Teaser

  • Darth Vader Popcorn Campagne: Outdoor & Teaser

Opening nieuwe megabioscoop met Star Wars première

Megabioscoop Kinepolis Jaarbeurs opent officieel in februari 2017 zijn deuren maar speciaal voor de première van Rogue One - A Star Wars Story ging de gloednieuwe bioscoop op 14 december 2016 al gedeeltelijk open. Zo konden bezoekers van de Star Wars premiere nog voor de officiele opening kennis maken met de zogenoemde Laser ULTRA-zaal, die is voorzien van Dolby Atmos-geluid, een scherm van 156 m² en bijna vijfhonderd stoelen.

Popcorn onlosmakelijk verbonden met bioscoopbezoek

De nieuwe megabioscoop onderscheidt zich niet alleen door de haarscherpe beeld- en geluidskwaliteit maar óók door het verzorgen van 'the ultimate movie experience': in tegenstelling tot andere bioscopen in Utrecht kunnen bezoekers bij Kinepolis Jaarbeurs namelijk genieten van popcorn. Want popcorn is onlosmakelijk verbonden met een bioscoopbezoek. Kinepolis vroeg One Shoe dit  in aanloop naar de première van Star Wars aan het publiek over te brengen. 

 

Teaser & Outdoorcampagne

We ontwikkelden hiervoor een online teaser en zetten een outdoorcampagne in. De online video is ingezet op de eigen kanalen van Kinepolis. Maar, door het enthousiasme van de Star Wars fans is de video uiteindelijk zelfs verspreid door Disney! Een billboard campagne in en om de stad Utrecht heeft extra kracht bijgezet.

Op een ludieke manier heeft One Shoe popcorn onlosmakelijk verbonden met de première van Rogue One - A Star Wars Story!

Heel Utrecht in de ban van Star Wars

Naast de Darth Vader Popcorn Campagne ontwikkelden we voor Kinepolis ook de campagne 'Heel Utrecht in de ban van Star Wars', waarbij Stormtroopers Utrecht overnemen onder begeleiding van de bekende Star Wars tune vanaf de Domtoren. Zo weet heel Utrecht dat de première van de Star Wars film dé mogelijkheid is om alvast kennis te maken met de nieuwe Kinepolis Jaarbeurs.

 

Darth Vader Popcorn Campaign - Teasermovie