• Iglo Online & Offline campagnes

  • Iglo Online & Offline campagnes

  • Iglo Online & Offline campagnes

Tijdens de brandactivatie-sessie werd de basis gelegd voor de campagne "Lekker Vers" en het concept rondom landingspagina lekkervers.nl. “De bijzondere kwaliteit van Iglo groenten kun je zien en proeven. Vitaminen en mineralen kun je echter niet zien. 

Zo heeft Iglo een onderzoek gedaan naar het vitamine-C gehalte in (koel)verse groenten, diepvriesgroenten en conserveren groenten (blik en pot). Het resultaat: spinazie van Iglo bevat meer vitamine C dan verse spinazie die langer dan 2 dagen is bewaard.'' Om deze boodschap over te brengen werd door One Shoe  een complete campagne rondom "Lekker Vers" ontwikkeld. Een activatie campagne met zowel inzet van instore advertisement als display en online marketing.

Gedurende de campagne kon de consument een unieke wellnessreis winnen naar Finland en de eerste 1000 deelnemers kregen een kookspatel toegestuurd. De online campagnesite lekkervers.nl werd door digital branding SEO geoptimaliseerd voor een goede vindbaarheid via zoekmachines en de pers werd benaderd om ruchtbaarheid te geven aan de campagne.

Een duidelijk call-to-action was te vinden op de actieverpakkingen van Iglo. De campagne was succesvol en heeft naast een goede conversie een waardevolle bijdrage geleverd aan de merkwaarde en merkreputatie van Iglo.