One Shoe logo

1 november: gratis kennissessie Brand Behaviour Building

Hoe dicht je de kloof tussen merkbelofte en consumentenbehoefte met concrete stappen? Speciaal voor brand managers en marcom managers organiseert One Shoe op dinsdag 1 november de gratis kennissessie “Brand Behaviour Building”. 

One Shoe | 10 okt 2016

Hoe dicht je de kloof tussen merkbelofte en consumentenbehoefte met concrete stappen?

Online, social media, tv, radio, outdoor: om uw merk onder de aandacht te brengen zet u bij elke campagne weer een mooie mix van middelen in. Je ontwikkelt een propositie en maakt uitingen waarmee je de consumenten weet te activeren. En je zorgt ervoor dat de uitingen consistent zijn in inhoud en vorm, zodat de overgangen van het ene naar het andere kanaal goed verlopen. Zo stippel je een geïntegreerde merkbeleving uit. 

De realiteit is echter een stuk weerbarstiger. 

Wanneer maak je het verschil in de klantreis? Wanneer wordt je klant positief verrast, echt aangesproken of gewaardeerd? De ervaring die achter blijft wordt bepaald door de piekmomenten in de klantreis.

Brand Behaviour Building

Met Brand Behaviour Building combineren we service designmethodieken als Customer Journey Mapping met uw merkstrategie. Je ontdekt waar kansen liggen in de reis van je klant en hoe je merkwaarden kunt verwerken tot diep in de processen en contactmomenten. Je gebruikt de reis die de klant aflegt als centrale leidraad. Zo houd je een geïntegreerde kijk op de stappen die de consument doorloopt.

Meld je aan!

Speciaal voor marketeers organiseert One Shoe op dinsdag 1 november de gratis kennissessie “Brand Behaviour Building”. Je bent welkom om 15.00 uur, er is beperkt plek dus zorg dat je er snel bij bent. 

Nog maar een paar plekken beschikbaar. Schrijf je in!

Brand Behaviour Building