One Shoe logo

Creative & Digital Agency

Bart te Riele Creative Director bij One Shoe

Breaking news! Bart te Riele is onze nieuwe Creative Director. Hiermee versterken we ons verder op het gebied van conceptontwikkeling, merkidentiteit en (reclame)campagnes.

One Shoe | 10 feb 2020

Volgens Michel van Velde - onze CEO - is dit een belangrijke stap die komt vanuit de core van One Shoe: “Ons bureau is altijd gevoed door creativiteit. Wij vinden dat je alleen met een nieuwsgierige houding goed werk kunt maken. Technologie en creatie zetten we niet in omdat het kan, maar als middel om mensen te raken. Deze visie passen we in elk van onze projecten toe. Met onze nieuwe Creative Director zijn we klaar om hier grootse stappen in te zetten.”

Na zeven jaar bij True ideas gewerkt te hebben voor klanten als Rabobank, ARAG en Unilever heeft Bart te Riele de overstap gemaakt naar One Shoe: “Bij One Shoe voel ik de voorwaartse energie die ik belangrijk vind in mijn werk. Er is een gezamenlijke drijfveer om van strategie tot digitale executie altijd het beste werk op te leveren. Vanuit creatie en concept kan ik hier mijn bijdrage aan leveren en samen gaan we knokken voor mooi creatief werk: ik heb er zin in!”.