One Shoe logo

CEO One Shoe, Michel van Velde, voorgedragen voor Cross Media Man van het Jaar 2014

Michel van Velde, CEO van One Shoe is voorgedragen voor de titel Cross Media Man van het Jaar 2014.

One Shoe | 22 mrt 2014

8 jaar werkt hij al samen met Floris Derksen en een team van specialisten aan de groei van One Shoe, het enige echte full service advertising & digital agency. Inmiddels is het bureau 40 man groot en groeit tegen de recessie in. Dit harde werken werpt zijn vruchten af. Michel van Velde, CEO van One Shoe is dit jaar voorgedragen voor de titel Cross Media Man van het Jaar 2014. Een eer al op zichzelf, aldus Michel van Velde die als sinds 2000 zich hard maakt voor cross overs.

One Shoe combineert strategie, concept, UX, design, enterprise development voor web & mobile en advertisement en is een waar cross media bureau. Van Velde zet zich naast One Shoe in voor de creatieve industrie in Utrecht. Zo vertegenwoordigt hij de creatieve industrie in de regio Utrecht vanuit zijn positie in de Economic Board Utrecht, heeft hij een bestuursfunctie in Creative Connection en is hij lid van de adviescommissie van Utrechtinc, een techstartup incubator.

Michel van Velde bedacht en organiseert daarnaast diverse maandelijkse kenniscafe's (Mobile cafe en Drupalcafe) en maakt zich hard binnen de open source wereld voor Drupal, een open source CMS. Samen met One Shoe introduceerde hij Bluetoothmarketing en QR codes in Nederland en was een frontrunner op het gebied van augmented reality. Momenteel experimenteert One Shoe met iBeacon technologie en technologieën als Famo.us.