One Shoe logo

Brand Behaviour Building volledig volgeboekt!

De Brand Behaviour Building sessie van 14 februari is volledig volgeboekt. Wil je graag een toekomstige sessie bijwonen? Meld je dan aan!

One Shoe | 06 feb 2017

Online, social media, tv, radio, outdoor: om je merk onder de aandacht te brengen zet je bij elke campagne weer een mooie mix van middelen in. Maar een positieve en consistente klantbeleving - en dus betere commerciële resultaten – bereik je niet meer alleen door de ‘good old’ customer journey in kaart te brengen en te zorgen voor een goede aansluiting tussen de verschillende kanalen.

Je bereikt dat wél door tijdens die klantreis op de juiste momenten - de micro-momenten - goed in te spelen op de emotionele beleving van de klant, zodat deze een positief beeld van het merk ervaart.

Brand Behaviour Building

De Brand Behaviour Building methodiek gaat over de cruciale rol van het gedragscomponent tijdens de klantreis, zowel fysiek als digitaal. Hoe stuur je op het gedragscomponent en wat valt er voor winst te behalen voor je merk?

Kennissessies voor brandmanagers en marcom managers

One Shoe organiseert regelmatig gratis kennissessies voor  brand managers, campagnemanagers, product managers, marketingmanagers en propositiemanagers: voor iedereen die verantwoordelijk is voor het bouwen en onderhouden van de positionering van een of meerdere merken of labels.

14 februari = vol. Meld je aan voor toekomstige edities!

Vanwege de grote belangstelling is de sessie van dinsdag 14 februari volledig volgeboekt en inmiddels is ook de wachtlijst vol. Daarom kunnen we voor deze editie helaas geen nieuwe aanmeldingen aannemen. Wil je graag één van de toekomstige sessies bijwonen? Meld je dan aan als geïnteresseerde en je bent als eerste op de hoogte van de nieuwe edities!

JA, HOUD ME OP DE HOOGTE VAN TOEKOMSTIGE SESSIES!