One Shoe logo

Dutch Interactive Awards: twee keer genomineerd!

Zowel het community platform Kanker.nl als corporate website DHLParcel.nl zijn genomineerd voor de DIA, dé award voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers. De onafhankelijke jury, met zwaargewichten uit de Nederlandse online wereld, hebben ons genomineerd binnen de categorieën 'corporate' en 'communities'.

One Shoe | 26 apr 2019

Community platform Kanker.nl

Kanker.nl is dé plek in Nederland voor iedereen die met kanker te maken krijgt: patiënten, (ex)patiënten en hun naasten. Ruim 450.000 bezoekers per maand vinden hier uiteenlopende gevalideerde informatie over de ziekte, voeren de dialoog met professionals en wisselen ervaringen uit met lotgenoten.

Corporate website DHL Parcel

DHL is wereldwijd marktleider in de logistieke dienstverlening. De nieuwe website DHLParcel.nl verstevigt de positionering van DHL Parcel als toonaangevend strategisch logistiek partner met een optimale dienstverlening voor zakelijke verzenders én optimaliseert bovendien de gebruikservaring voor ontvangers voor de bezorging.

Winning?

Tijdens pitches op de DIA Jurydag zetten we onze cases kracht bij en overtuigen we de jury waarom kanker.nl en DHLParcel.nl behoren tot het beste interactieve werk in Nederland op basis van concept, design en UX, resultaat en optimalisatie.

Donderdag 27 juni is het moment daar: dan maakt de jury de winnaars bekend van de Gold en Silver Awards tijdens de feestelijke award uitreiking in de Beurs van Berlage in Amsterdam!

Bekijk ons werk voor Kanker.nl en DHLParcel.nl!