One Shoe logo
Overzicht

Jeroen Bosch Ziekenhuis kiest voor One Shoe

Creatief en digitaal bureau One Shoe en het Jeroen Bosch Ziekenhuis gaan samenwerken. One Shoe gaat een nieuwe website ontwikkelen die aansluit op het gewaagde doel van het ziekenhuis: in 2025 geven de mensen in Den Bosch en omstreken hun gezondheidswelzijn het hoogste cijfer van Nederland.

One Shoe | 07 aug 2018

Om dit doel te bereiken, verlegt het Jeroen Bosch Ziekenhuis (JBZ) meer en meer de focus van behandelen naar het leveren van een bijdrage aan het gezondheidswelzijn van de mensen in Den Bosch en omstreken. Het ziekenhuis zet de mens daarbij centraal. Het kijkt naar gezondheid in plaats van ziekte en ook naar wat iemand zelf kan en wil.

JBZ legt accent meer en meer op behoefte van de mens
De nieuwe website van het ziekenhuis wordt vanuit hetzelfde gedachtegoed ontwikkeld. One Shoe en het Jeroen Bosch Ziekenhuis realiseren de nieuwe website daarom nadrukkelijk vanuit de behoeften van de mensen uit Den Bosch en omstreken. Een mooi User Experience en development project waar het team van One Shoe de komende tijd enthousiast mee aan de slag gaat!

Over het Jeroen Bosch Ziekenhuis
Het Jeroen Bosch Ziekenhuis is een topklinisch ziekenhuis en heeft als verzorgingsgebied de gehele regio ’s-Hertogenbosch. Met vrijwel alle medische specialisaties in huis verzorgt het ziekenhuis jaarlijks ruim 490.000 polikliniekbezoeken en 55.000 ziekenhuisopnames.