One Shoe logo

Michel van Velde spreekt over Omnichannel Strategie tijdens Adfo Live!

Michel van Velde, CEO One Shoe, is spreker op Adfo Live!

One Shoe | 31 jul 2015

Michel van Velde, oprichter en CEO van bureau One Shoe, geeft een presentatie tijdens Adfo Live over het opzetten van een succesvolle omnichannel strategie.  Adfo Live is het jaarlijkse evenement van Adfo Groep voor professionals in marketing, communicatie en advertising. 

Integration is king: hoe zet je een succesvolle omnichannel strategie op?

De huidige customer journey loopt dwars door verschillende kanalen heen: via mobiel, tablets, winkels en ophaalpunten tot en met abri’s, tv commercials en social media. Voor een succesvolle omnichannel merkstrategie is de integratie tussen digitale én traditionele kanalen daarom een absolute must.

Michel van Velde, strateeg en CEO van One Shoe, vertelt tijdens Adfo Live alles over in de opzet en uitrol van een geïntegreerde merkstrategie. Hoe verbind je on- en offline touchpoints? Hoe creëer je voor één uniforme uitstraling over alle kanalen? Hoe zorg je voor een succesvolle uitwisseling van gegevens tussen verschillende systemen? En wat vraagt dat van je organisatie? Kortom: hoe zet je een succesvolle omnichannel strategie op?

Adfo Live vind plaats op 15 en 16 september 2015 in de Passenger Terminal Amsterdam. Michel van Velde geeft op dinsdag 15 september om 11.45 uur zijn presentatie. Bekijk hier het programma en schrijf je in.