One Shoe logo

Michel van Velde spreker Multichannel Conference

In deze sessie geeft Michel van Velde (Oprichter en Strateeg bij reclame- en internetbureau One Shoe) tips, tricks en lessons learned voor merken en marketeers om succesvolle grootschalige geïntegreerde marketingcampagnes neer te zetten. 

One Shoe | 21 mrt 2016

De Multichannel Conference 2016 staat op 20 en 21 april in het teken van een volledig gepersonaliseerde, consistente customer journey over alle kanalen. Michel van Velde geeft op donderdag 21 april een sessie over het opzetten van succesvolle multichannel campagnes. Inschrijven voor zijn sessie kan hier (en is gratis).

6 best practices voor een succesvolle multichannel campagne

Er is geen ontsnappen meer aan: een beetje marketeer heeft te maken met campagnes over uiteenlopende kanalen heen. Van online marketing tot campagnesites, webshops, abri's met NFC chips, iBeacon technologie enzovoort. Iedere marketeer die deze kanalen moet managen en tegelijkertijd ook nog eens een consistente merkbelofte neer moet zetten, weet dat dit niet eenvoudig is. 

In deze sessie geeft Michel van Velde (Oprichter en Strateeg bij reclame- en internetbureau One Shoe) tips, tricks en lessons learned voor merken en marketeers om succesvolle grootschalige geïntegreerde marketingcampagnes neer te zetten. Met o.a. aandacht voor strategie, UX, cross-channel customer journeys en het leed dat art direction heet.

Over de spreker

Michel van Velde is een strateeg pur sang. Hij is oprichter en CEO van bureau One Shoe, een snelgroeiend geïntegreerd reclame- en internetbureau met 40 specialisten op het gebied van strategie, concept, design, reclame, web en mobile development. One Shoe ontwikkelt zowel reclamecampagnes als digitale oplossingen voor merken als DHL, E.ON, Makelaarsland, Shell LiveWIRE, FocusCura en vele anderen.

Daarnaast is Michel van Velde boardmember bij Economic Board Utrecht en voorzitter van Creative Connection: een groep toonaangevende Utrechtse bureaus op het gebied van reclame, communicatie, design, branding, (online) marketing, advies en meer.