One Shoe logo
Overzicht

My DHL Parcel genomineerd voor de Dutch Interactive Award!

De verzendapplicatie die One Shoe met DHL Parcel heeft ontwikkeld is genomineerd voor de Dutch Interactive Award.  De Dutch Interactive Award (DIA) is de vakprijs voor het beste interactieve werk van Nederland.

One Shoe | 06 apr 2017

DHL is wereldwijd marktleider in de logistieke dienstverlening en koploper in customer centric logistics. Vanuit deze visie hebben DHL Parcel en One Shoe in co-creatie met de eindgebruiker de verzendservice ‘My DHL Parcel’ ontwikkeld: een zeer gebruiksvriendelijke webapplicatie op basis van de allernieuwste technieken voor het verzenden van grote hoeveelheden zakelijke zendingen. 

Met deze hoogkwalitatieve digitale dienstverlening loopt DHL Parcel voorop in de branche, zowel op het gebied van customer centricity, het hoge niveau van selfservice als de gebruikte techniek: MyDHLParcel is een Single Page Applicatie ontwikkeld met de nieuwste technieken zoals het AngularJS Javascript Framework op basis van Google Material Design, de designfilosofie van Google voor een optimale User Interface.  

Lees hier meer over de case

Dutch Interactive Awards

 De Dutch Interactive Award (DIA) is de vakprijs voor het beste interactieve werk van Nederland. One Shoe en DHL Parcel zijn genomineerd in de categorie B2B.  Deze categorie richt zich speciaal op business-to-business. Naast b2b e-commerce en marketingcases behoren omgevingen die specifiek zijn bedoeld voor het ondersteunen van bedrijfsprocessen, zoals oplossingen voor planning, distributie en logistiek, ook tot deze categorie.

Awarduitreiking

Alle ingezonden cases worden beoordeeld op concept, design, UX, resultaat, interactiviteit en optimalisatie. De uiteindelijke winnaars worden bekendgemaakt op donderdag 1 juni 2017 tijdens een feestelijke awardshow in de Beurs van Berlage te Amsterdam.