One Shoe logo

Nieuwe website voor het St. Antoniusziekenhuis

One Shoe en het St. Antoniusziekenhuis werkten nauw samen met de eindgebruiker met als resultaat een nieuwe websitedie op alle fronten ‘meebeweegt’. 

One Shoe | 16 mrt 2017

Het St. Antonius Ziekenhuis is een modern topklinisch opleidingsziekenhuis waar vrijwel alle specialismen vertegenwoordigd zijn. Landelijk staat het St. Antonius bekend om zijn expertise op gebied van hart-, vaat-, longziekten en kanker.  One Shoe en het St. Antonius Ziekenhuis werkten nauw samen met de eindgebruiker aan de ontwikkeling van de nieuwe website. En die mag er zijn: de ruim anderhalf miljoen bezoekers per jaar krijgen voortaan een website te zien die op alle fronten beter ‘meebeweegt’. 

Het nieuwe antoniusziekenhuis.nl heeft een vernieuwde structuur met minder tussenstappen en meer logische samenhang. Dit brengt de websitebezoeker sneller bij de gezochte informatie. Daarnaast  is de site geoptimaliseerd voor mobiel gebruik op alle soorten schermen, inclusief het direct kunnen bellen van telefoonnummers.

Belangrijke adviesrol voor patiënten

Bij de bouw van de nieuwe site speelden patiënten een belangrijke rol. De Cliëntenraad van het ziekenhuis, het vaste St. Antonius Patiëntenpanel (5000 leden) en een speciaal voor dit doel in het leven geroepen focusgroep van patiënten hielpen ons actief mee bij de ontwikkeling van de nieuwe site. Inhoud, vorm, technische mogelijkheden, sfeer: bij elke stap woog de mening van de patiënten mee. 

Wil je meer weten?

--> BEKIJK DE CASE