One Shoe logo
Overzicht

One Shoe aan de slag voor Utrechtse megabioscoop Kinepolis Jaarbeurs

One Shoe gaat de teasercampagne ontwikkelen en buzz creëren rondom de opening van de nieuwe megabioscoop.

One Shoe | 21 nov 2016

De nieuwe megabioscoop Kinepolis Jaarbeurs opent vanaf woensdag 14 december zijn deuren. Reclame- en internetbureau One Shoe is door de Europese bioscooporganisatie gevraagd om de teasercampagne te ontwikkelen en buzz te creëren rondom de Grand Opening in Utrecht.

Met 14 zalen en 3.200 stoelen wordt Kinepolis Jaarbeurs de grootste bioscoop van Utrecht en zelfs een van de grootste bioscopen van Nederland. One Shoe zal met een opvallende teasercampagne de gefaseerde opening van de megabioscoop onder de aandacht brengen. Speciaal voor de nieuwe ‘Star Wars-film Rogue One: A Star Wars Story’ opent Kinepolis vroegtijdig haar deuren. De film zal getoond worden in de grote Laser ULTRA-zaal met bijna 500 stoelen, de beste laserprojectie, spectaculair Dolby Atmos-geluid en een scherm van maar liefst 156 m2.

In februari 2017 zal de Grand Opening plaatsvinden die ook op een ludieke manier onder de aandacht gebracht zal worden.