One Shoe logo

One Shoe aanwezig op Appril Festival 2015

Tijdens Festival Appril worden Nederlandse successen op het gebied van apps en mobiele technologie gevierd.

One Shoe | 17 mrt 2015

Utrecht's bureau One Shoe levert een bijdrage aan de activiteiten van Appril in Utrecht. 

Gedurende de maand april vinden door het hele land themadagen, seminars, workshops, hackathons en andere inspirerende sessies plaats. Dé gelegenheid om je te verdiepen in de allernieuwste mobiele ontwikkelingen, te leren van inspirerende professionals en nieuwe mensen of bedrijven te leren kennen. 

Games and mobile: a love story

Woensdag 15 april 2015 Seats2meet Utrecht CS

Hoe kan je met branded games of serious gaming mensen interesseren voor je merk? Wat zijn de mogelijkheden? Waar moet je beginnen? Hoe kunnen mensen geïnformeerd worden over ‘low interest’-producten, gebruikmakend van gamification? Op deze themadag worden al deze vragen beantwoord. 

Apps, games & education

Woensdag 22 april 2015 Seats2meet Utrecht CS

Digitaal is in! Ontwikkelingen gaan nergens zo snel als in de digitale wereld. Ligt jouw hart bij educatie en wil je meer weten over de nieuwste digitale ontwikkelingen: kom dan op woensdag 22 april naar Seats2meet Utrecht naar Appril’s themadag Educatie.

Op deze interactieve themadag onderzoeken we wat onze kinderen, de ‘digital natives’, bezighoudt en hoe we daarbij kunnen aansluiten. 

Aanwezig zijn onder andere game en app ontwikkelaars, experts uit de wereld van de wetenschap, onderwijs, bedrijfsleven, techniek, mediawijsheid en de overheid. Aan het eind van de dag gaat iedereen naar huis met nieuwe ideeën en handvaten om onderwijs beter en aantrekkelijker te maken voor leerlingen. Beter op de hoogte van de mogelijkheden én grenzen van apps & educatie. 

Experience mobile advertising

Donderdag 23 april 2015 Souterrain One Shoe HQ Janskerkhof Utrecht

Het gaat razendsnel met mobile advertising. Niet eerder was het als adverteerder mogelijk om mobile marketing zo optimaal in te zetten: gebruikers hebben 24/7 hun Smartphone bij de hand en zijn in principe altijd 'online'. 

Hoe bereik je als adverteerder je specifieke doelgroep op basis van huidige locatie, demografische kenmerken of belangstelling? 

Deze avond is speciaal voor marketeers, adverteerders en merkeigenaren die niet alleen willen praten over mobile advertising maar vooral willen ervaren wat de mogelijkheden zijn. Laat je inspireren door de nieuwste features en technologie in combinatie met relevante content op het gebied van mobile advertising.