One Shoe logo
Overzicht

One Shoe brengt Star Wars tot leven in Utrecht met nieuwe campagne voor Kinepolis Jaarbeurs

Speciaal voor de première van Rogue One: A Star Wars Story opende de Utrechtse megabioscoop Kinepolis Jaarbeurs gisteren vroegtijdig haar deuren. En dat heeft Utrecht geweten.

One Shoe | 15 dec 2016

Speciaal voor de première van Rogue One: A Star Wars Story opende de Utrechtse megabioscoop Kinepolis Jaarbeurs gisteren vroegtijdig haar deuren. Om dat aan het grote publiek kenbaar te maken, verzorgde One Shoe de opvallende campagne rondom de opening van de nieuwe bioscoop.

Kinepolis Jaarbeurs zorgt voor the ultimate movie experience

Kinepolis belooft de ultieme filmervaring te brengen en dat maken ze gelijk waar. Speciaal voor de openingsfilm landden afgelopen week de Stormtroopers in Utrecht en marcheerden door de stad naar de bioscoop. Tijdens de première van Rogue One op woensdag 14 december klonk de bekende theme song van Star Wars door heel Utrecht vanuit het carillon van de hoogste kerktoren van Nederland: de Dom. Vervolgens zetten ook alle straatmuzikanten het Star Wars nummer in waardoor de muziek zich als een inktvlek door de stad verspreidde. Bij Kinepolis zelf zat een 10 koppig orkest die het nummer met de Dom meespeelde. 

 Promodukties - Kinepolis Stormtrooper

 Campagne Kinepolis - Star Wars tune vanaf de Domtoren

Michel van Velde, CEO One Shoe: “Kinepolis laat film op allerlei manieren tot leven komen. Dat gaat verder dan de vier muren van de bioscoop. Daarom brengen we met deze campagne de Star Wars-beleving direct de stad in.”

Over Kinepolis Jaarbeurs

Kinepolis Jaarbeurs opende gisteren gedeeltelijk met 6 zalen. Uiteindelijk wordt de bioscoop met 14 zalen en 3.200 stoelen de grootste bioscoop van Utrecht en een van de grootste bioscopen van Nederland. In februari 2017 opent Kinepolis Jaarbeurs officieel. Bureau One Shoe zal de megabioscoop tot dan op verschillende manieren onder de aandacht van het grote publiek brengen.