One Shoe logo

One Shoe creatief partner PR traject Sinterklaas intocht Utrecht

One Shoe bedenkt PR aanpak waarmee Intocht Utrecht op een opvallende, verrassende en plezierige manier in de (regionale) media komt

One Shoe | 13 nov 2015

Op zondag 15 november 2015 komt Sinterklaas weer aan in Utrecht. Met meer dan 35.000 bezoekers is de intocht van de Sint en zijn Pieten één van de grootste vrij toegankelijke evenementen van Utrecht. Reclame- en internetbureau One Shoe is creatief partner voor het PR traject in aanloop naar het ontvangst van de Sint.

One Shoe bedenkt in nauw overleg met Stichting Stadsontspanning Utrecht (SSOU) en De Utrechtse Internet Courant (DUIC) een PR aanpak waarmee de Intocht Utrecht op een opvallende, verrassende en plezierige manier in de (regionale) media komt.

Pietenboot in de problemen

Dit jaar lijkt de Pietenboot problemen te hebben... Burgemeester Jan van Zanen ontvangt een sms'je van Sinterklaas over problemen met de boot. Er is een lek en het is nog maar de vraag of de Sint zondag op tijd aan kan komen in Utrecht.  Is er zondag wel een intocht?  Of kan de burgemeester van Utrecht de Sint en zijn Pieten misschien helpen?