One Shoe logo

One Shoe naar Cannes Lions met Embassy of Dutch Creativity

One Shoe sluit zich dit jaar aan bij de Embassy of Dutch Creativity in Cannes Lions. De Embassy of Dutch Creativity is een breed gedragen initiatief om de Nederlandse creativiteit op internationaal niveau te promoten en wordt georganiseerd door de IAA Nederland, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, VEA en Orange Lions.

One Shoe | 27 mei 2019

Van 17 tot 21 juni nemen we deel aan de handelsmissie naar het Cannes Lions International Festival of Creativity, wereldwijd het grootste festival in de reclame- en creatieve industrie.

De Embassy of Dutch Creativity is tijdens de festivalweek gevestigd op Long Beach aan Boulevard de la Croisette. Hier worden de hele week bijeenkomsten, speciale events en feesten georganiseerd die de Nederlandse creatieve wereld in de kijker spelen. Het doel? Verbinding maken met wereldwijde partners, talenten, media en elkaar. Om Nederlandse creativiteit samen te vieren, met een internationaal publiek. De ‘place to be’ voor talent, partners en creative businesses.

Michel van Velde, oprichter van One Shoe: “Cannes is zeer relevant voor een bureau zoals wij. We zien hier de laatste jaren een grote digitale influx ontstaan waar ook de grote spelers op af komen. Cannes Lions is aan het evolueren en brengt technologie en creativiteit steeds meer samen: iets wat wij als bureau ook graag doen.”


Kom je ook naar de Embassy of Dutch Creativity?

Laat het Michel (CEO) weten!