One Shoe logo
Overzicht

One Shoe organiseert Interactive Media Summit

Laat je inspireren door topsprekers van bureaus en topmerken als Starbucks, Dela, Dior en Cinemates. 

One Shoe | 04 sep 2015

One Shoe organiseert samen met control, improvive en het Nederlands Film Festival (NFF) op  1 oktober het  Interactive Media Summit. Laat je inspireren door internationale sprekers die het beste laten zien van de mogelijkheden van interactieve marketing. Het programma is al vol met topsprekers van bureaus en topmerken als Starbucks, Dela, Dior en Cinemates. 

Samantha Yarwood, Starbucks marketing director EMEA, spreekt over de digitale aanpak van Starbucks. Kijk naar inspirerende cases over de virtual reality toepassingen van Dior, Audi en Terres des Hommes. Luister naar Endemol Beyond en The Cinemates, over hoe je met online video succesvol kunt zijn of ontdek waarom apps als '1 tegen 100' en 'Nom Cat' zo’n grote groep mensen weten te bereiken. 

Meer info over de line-up op: http://www.interactivemediasummit.com.

Hiermee bieden we samen met het NFF een volwaardig cross-over programma. We zijn dan ook trots dat het gelukt is om een uniek evenement te organiseren in Utrecht en wel in TivoliVredenburg met een nog unieker programma. Een trots die jullie hopelijk ook delen. We hopen jullie dan ook te ontmoeten op het Interactive media summit op 1 oktober in Tivoli Vredenburg.

Speciaal voor jullie heb ik een kortingscode voor 10% korting op de lopende early bird actie (loopt tot 8 september): IMSOS2015. 

Mocht je interesse hebben om met collega’s of klanten naar dit evenement te komen of het evenement te sponsoren, dan hebben we diverse mogelijkheden. Neem contact op met Roger ter Heide: roger@improvive.com / +31 (0)6415 75706 voor meer informatie. Roger is onder andere bekend van de Dutch Game Awards.

Het Interactive Media Summit wordt georganiseerd door advertising & digital agency One Shoe, Control en ImproVive in samenwerking met het Nederlands Film Festival.