One Shoe logo

One Shoe over innovatie in de zorg op Emerce eDay 2015

Wouter Heijnen van One Shoe werd op Emerce eDay 2015 geïnterviewd over innovatie in de zorg. 

One Shoe | 02 nov 2015

One Shoe doet als digital agency veel in eHealth. “Innovatie is altijd een interessant onderwerp in de zorg, want wie gaat het betalen?” stelt Wouter Heijnen van One Shoe. “Een ziekenhuis bijvoorbeeld verdient juist geld wanneer een patiënt naar het ziekenhuis komt.”

“We werken nu aan een thuismeetapplicatie, voor het meten van bloeddruk en hartritmes, om te voorkomen dat patiënten daarvoor naar een polikliniek moeten. Dat heeft een enorme impact op het dagelijks leven. Die data komt vervolgens terecht bij de juiste dokter”, legt Heijnen uit.

“Innovatie doe je niet door hele grote projecten op te tuigen met allerlei commissies en beoordelingen. Maar door juist agile te werken en in korte sprints demo’s te maken en de proof of concept te maken, kun je bewijzen dat technologie iets kan doen.”

Dit artikel is origineel gepubliceerd op Emerce