One Shoe logo
Overzicht

One Shoe verwelkomt drie nieuwe collega’s

One Shoe haalt met de uitbreiding van het team nog meer ervaring en kennis in huis.

One Shoe | 22 feb 2018

One Shoe, creative & digital agency uit Utrecht, heeft drie nieuwe collega’s aangetrokken. Het bureau realiseert campagnes en digitale oplossingen voor merken als Yakult, DHL en Sanofi Genzyme en haalt met de uitbreiding van het team nog meer ervaring en kennis in huis.

Job Bilsen is afkomstig van Conclusion en is inmiddels bij One Shoe aan de slag als Business Consultant. In zijn carrière werkte Job samen met veel organisaties om de overstap naar digital te maken. Met zijn ervaring als pionier op het gebied van Digital Learning heeft hij veel ervaring met het begeleiden van veranderingstrajecten en weet hij hoe je meetbare impact maakt in organisaties. Als business consultant bij One Shoe begeleidt hij klanten bij innovatie, digitale transformatie en online strategie.

Gábor Mészáros stapt over van MediaMonks naar One Shoe en heeft bijna 10 jaar ervaring als Drupal-ontwikkelaar. Hij is een tech-enthousiast met oog voor innovaties. Zijn nieuwe liefdes zijn Machine Learning en Docker.

Safa Aroua is bij One Shoe aan de slag als full-stack developer. Met bijna 8 jaar ervaring bij verschillende bureaus en startups is Safa gewend om te werken met verschillende omgevingen, o.a. voor financials, universiteiten en luxemerken.

Michel ven Velde, CEO: “Met onze ambities voor de komende jaren zullen we nog meer mensen met sterke profielen aantrekken, zodat we One Shoe nog sterker kunnen laten groeien. Groei is voor ons een middel om onze klanten overal ter wereld goed te kunnen blijven bedienen. We zijn daarom inmiddels alweer bezig met verdere uitbreiding en hebben ook ruimte voor verschillende frontend en backend developers, en een systeembeheerder.”

Nieuwsgierig naar werken bij One Shoe? Check dan onze vacatures!