One Shoe logo
Overzicht

Reclame Makelaarsland houdt gemoederen flink bezig

De reclamecampagne waarin Makelaarsland zich afzet tegen traditionele makelaars, houdt de gemoederen flink bezig.

One Shoe | 12 sep 2015

Traditionele makelaars reageren online massaal op de 'Laat je niets wijsmaken' campagne. 

Makelaarsland heeft internet- en reclamebureau One Shoe gevraagd een creatieve campagne te ontwikkelen die de naamsbekendheid van Makelaarsland vergroot en de positionering van Makelaarsland inzichtelijk maakt ten op zichtte van traditionele makelaars. En die reclame van Makelaarsland houdt de gemoederen in de makelaarswereld goed bezig. 

In de door One Shoe gerealiseerde tv commercial benadrukt Makelaarsland haar positie als makelaar met heldere vaste lage tarieven die verkopers gewoon zelf de rondleidingen laat doen. Dat is volgens de makelaar niet alleen veel persoonlijker, het scheelt de verkoper al snel duizenden euro's. 

Michel van Velde, algemeen directeur van Bureau One Shoe: "In de nieuwe campagne voor Makelaarsland schudden we huizenverkopers wakker en zetten we recht wat krom is".

De campagne bestaat o.a. uit een pre-roll/tv-commercial, print, banners en een radio commercial.

Opdrachtgever: Makelaarsland
Bureau: One Shoe
Strategie: Wouter Heijnen
Creatie: Dennis Zijlstra/ Martijn van de Werf
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen Stoop, Roos van Schaaijk
Productie TV: Bigshots
Productie Radio: Studio de Keuken