One Shoe logo

Thuisarts.nl genomineerd voor de Dutch Interactive Awards

De Dutch Interactive Awards zijn de toonaangevende vakprijzen voor het beste interactieve werk van Nederland. 

One Shoe | 09 apr 2018

Medisch informatieplatform Thuisarts.nl is genomineerd voor de Dutch Interactive Awards, de prijzen voor het beste interactieve werk van Nederland! Ruim 1,7 miljoen mensen vinden maandelijks informatie over klachten en ziekten op Thuisarts. Op donderdag 31 mei horen we of dat Thuisarts verkozen gaat worden tot Nederlands' beste project in de categorie Content: content gedreven concepten en/of platforms.

Over Thuisarts

Hoe vaak google jij op medische klachten of symptomen? En hoe weet je of die informatie over buikkrampen of hoofdpijn klopt? Informatie over gezondheid en klachten die je online vindt, is van wisselende kwaliteit. One Shoe en NHG lanceerden in 2017 de geheel vernieuwde Thuisarts.nl met als doel om wetenschappelijk gevalideerde medische informatie te bundelen en nog toegankelijker te maken voor het grote publiek. Via tekst, zelftesten, plaatjes, illustraties en uitlegfilmpjes zijn inmiddels ruim 1200 ziektebeelden in verschillende contentvormen te raadplegen, begrijpelijk gemaakt voor iedereen: of je nu hoog- of laagopgeleid bent, een lichamelijke of visuele beperking hebt, patiënt of huisarts bent. 

Over de Dutch Interactive Awards

De Dutch Interactive Awards zijn de toonaangevende vakprijzen voor het beste interactieve werk van Nederland. De jury van de Dutch Interactive Awards beoordeelt het ingezonden werk op concept, design en UX, bouw, resultaat, interactiviteit en optimalisatie. Donderdag 31 mei 2018 wordt bekend welke bureaus het mooiste, beste werk van afgelopen jaar hebben geleverd tijdens dé awardshow voor de interactieve branche.