One Shoe logo
Overzicht

Tijdschrift voor Marketing: One Shoe over Brand Experience Mapping

Oprichters Michel van Velde en Floris Derksen vertellen in het Tijdschrift voor Marketing alles over de succesvolle aanpak Brand Experience Mapping.  

One Shoe | 08 sep 2016

'Als merk kun je niet zonder geïntegreerde propositie'

Social media, tv, radio, outdoor, online. Als merk kun je voor je campagnes allerlei  kanalen inzetten. Maar welk kanaal ook aansluit bij je doelstellingen, de consument verwacht een consistente merkbeleving. Een geïntegreerde merkpropositie is daarom onmisbaar. Bureau One Shoe is gespecialiseerd in het ontwikkelen en invullen van zo’n consistente geïntegreerde aanpak. Oprichters Michel van Velde en Floris Derksen vertellen in het Tijdschrift voor Marketing alles over de succesvolle aanpak Brand Experience Mapping.  

Lees het volledige interview op Marketingonline.nl.

1 November: gratis kennissessie voor marketeers

Speciaal voor marketeers organiseert One Shoe op dinsdag 1 november de exclusieve, gratis kennissessie “Brand Experience Mapping”. Geïnteresseerd of meer informatie? Neem dan contact op met Client Services Director henriette.verkerk@oneshoe.nl o.v.v. ‘Kennissessie brand experience mapping’. Er zijn 12 plaatsen beschikbaar, dus meld je snel aan.