One Shoe logo

Creative & Digital Agency

Whitepaper: In 5 stappen een gebruiksvriendelijk self-service portal

Is jouw organisatie veel tijd kwijt aan het verlenen van support en service aan je klanten? Bijvoorbeeld door het plannen van afspraken, contractmanagement of het wijzigen van klantgegevens? Juist dit soort zaken kun je digitaliseren in een self-service portal. Waar moet je op letten bij ontwikkeling?

One Shoe | 22 apr 2021

self-service portal whitepaper

Uit jarenlange ervaring met de ontwikkeling van portals (o.a. voor DHL, Nuffic en RINO Groep) weten we dat een relevant en gebruiksvriendelijk self-service portal je klant én organisatie verder brengt.

Alleen, hoe pak je dat aan?

In 5 stappen een gebruiksvriendelijk self-service portal

In deze whitepaper doorlopen we de verschillende stadia in de ontwikkeling van een self-service portal. We bespreken de rol van het portal in je (digitale) strategie, gaan in op je doelgroep, het belang van gebruiksgemak en vertellen je waar je op moet letten qua koppelingen en technologie.

Na het lezen van deze whitepaper heb je een stevig fundament en een vliegende start voor een self-service portal dat optimaal gaat renderen!

> Download whitepaper 'In 5 stappen een gebruiksvriendelijk self-service portal' hier
self-service portal whitepaper

Ook een self-service portal ontwikkelen?

Neem dan contact op met Peter (Digital Consultant)