One Shoe logo

Support & onderhoud

Zorgeloos 24/7 je website of applicatie up-to-date

Als technisch partner verzorgen we het complete beheer van je website of applicatie. Van vrijblijvende support en onderhoud tot en met 24/7 SLA’s.

Interesse? Neem contact op.
Support & Onderhoud

Alles voor een stabiele en veilige website

Na weken van intensief sprinten met het ontwikkelteam is het dan zo ver: je website of app gaat live. Om je site na livegang technisch optimaal te laten presteren, bieden we verschillende beheer services aan. Wij bieden onderhoud en support aan voor:

"Het leven van een site of app begint pas echt bij de livegang. Goed onderhoud borgt de stabiliteit, veiligheid en kwaliteit."

Joris, Developer

Onze services

Service Level Agreements (SLA)

Service Level Agreements (SLA)

Een servicecontract verzekert je van gegarandeerde respons- en oplostijden voor alle calamiteiten.

Onderhoud

Onderhoud

Met regelmatig onderhoud voorkomen we storingen en borgen we de veiligheid en stabiliteit van je website of app.

Support

Support

Is er toch iets aan de hand met je website of app? Of heb je ergens een vraag over? Onze ervaren servicedesk staat voor je klaar.

Managed beheer

Managed beheer

Zorgeloze communicatie met je hosting- of ontwikkelpartners? Met managed beheer fungeren wij als eerste aanspreekpunt voor alle ondersteuning en beheervraagstukken van je digitale oplossing, voor de gehele organisatie.

Ervaren support team

Ervaren support team

Je hebt bij ons één centraal aanspreekpunt voor al je vragen. Je eigen service coördinator zorgt vervolgens dat de juiste expertise de gewenste ondersteuning biedt. De gebundelde expertise van ons support team biedt ondersteuning bij de simpelste tot en met de meest ingewikkelde uitdagingen.

Meer over onze support mogelijkheden:

Service Level Agreement (SLA)

Gegarandeerde respons- en oplostijden

Sluit een servicecontract (SLA) af zodat je garanties hebt over de respons- en oplostijden. Eventueel met de mogelijkheid om ook buiten kantooruren support te krijgen - tot wel 24/7 support, dus ook in de weekenden!

Capaciteitsreservering

Verzekerd van een vast aantal uur onderhoud per maand

Als je verwacht regelmatig van onze diensten gebruik te maken, dan kun je het servicecontract uitbreiden met een capaciteitsreservering zodat je maandelijks verzekerd bent van een vast aantal uur voor onderhoudswerkzaamheden, meten, analyseren, optimaliseren en implementeren.

Onderhoud

Je website of app altijd veilig, stabiel en beschikbaar

Periodiek onderhoud van je website of app voorkomt storingen en zorgt ervoor dat je altijd met de laatste versies van de software werkt waardoor je website of app technisch helemaal up-to-date is, inclusief de benodigde security updates. Zo kunnen problemen en vragen beter en efficiënter worden beantwoord. Voor periodiek onderhoud kun je een apart onderhoudscontract met ons afsluiten.

Support

Issues binnen no-time opgelost

Mocht er toch een storing plaatsvinden, dan kun je altijd bij ons supportteam terecht. De service coördinator reageert direct via ons online servicedesk systeem. Het team van specialisten verhelpt incidenten, lost issues op en doet troubleshooting en ondersteuning op afstand.

Deze websites zijn bij ons in veilige handen

  • Thuisarts
  • LeasePlan
  • DHL
  • Universiteit Utrecht
  • Kanker.nl
  • Sanofi

Website bij ons in beheer te laten nemen?

Na een ontwikkelproject krijg je van ons altijd een passend voorstel voor het beheer van de website, platform of applicatie. Heb je je website, platform of applicatie bij een ander bureau laten ontwikkelen en overweeg je die bij ons in beheer te laten nemen, dan voeren we eerst een website audit uit.

We controleren de kwaliteit van de code, gebruikte modules en de toekomstbestendigheid van de inrichting. Aan de hand van deze audit doen we vervolgens een passend voorstel voor in beheer name.


Benieuwd wat wij voor je organisatie kunnen doen?

Marc weet alles over support & onderhoud