One Shoe logo

Campagne 'Kieskeurig.nl helpt je bij het maken van jouw beste keuze'

Kieskeurig.nl campagne

2 Televisiecommercials, 5 radiocommercials en online bannering om de nieuwe koers van Kieskeurig.nl bekend te maken.

Kieskeurig.nl

Kieskeurig.nl, onderdeel van Sanoma, is in 1999 gestart en uitgegroeid tot de meest toonaangevende en complete consumentensite van Nederland. De nieuwe koers en pay-off 'Kieskeurig.nl helpt je bij het maken van jouw beste keuze' legt een directe link met de rol die Kieskeurig.nl speelt in het maken van keuzes door consumenten. 

Radio- en TV commercials

In de verschillende radio- en televisiecommercials duiken we in het leven van de alledaagse consument. Met letterlijk deze bril op worden alledaagse maar hilarische situaties geschetst. En in iedere situatie helpt Kieskeurig.nl de consument snel helpt beslissen over een oplossing.

Benieuwd wat wij voor je merk kunnen doen?

Michel weet alles over campagnes


Volgende